10/3-30 ♥

Tjenare! ♥ Hoppas allt är bra idag. Tänkte egentligen försöka gå till skolan idag men så fort jag gick upp så började jag må illa igen, och blah blah så det slutade med att jag gick å la mig igen. Gick inte upp för än vid två, hehe..


Nu ska jag blogga lite, svara på kommentarer och sen så ska jag ta en dusch! Blir skrubb tvålen från London och inpackning... mmh, det behöver jag! =) Sen så måste jag plugga! Trist men sant. " Just close your eyes and do it" som en smart man vid namn "Bill Kaulitz" sade! ♥ ;). Jag SKA klara det här!

Kommentarer
Postat av: vendela

Ja med! ååh de va så sorgligt :( Att man lixom hörde henne fast hon.. e borta, stackars lille man

2010-03-30 @ 16:10:40
URL: http://vendelaemma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback