Back on the track!

Amigos! ♥ Haha, hur mår ni?? Tack för era kommentarer, blir så glad! :D
Efter en kanske lite för vild helg och vinterkräksjukan så mår jag toppen! Imorgon är det sista dagen innan lovet och jag ska gå till skolan! Är hur taggad som helst inför lov! ;)

Idag har jag varit duktig och pluggat, känner mig jättenöjd, hehe.. ;) Ska ta och lyssna på Adam Lambert nu, HAHA! Gud vad mycket Lambert det blev på sistone! Men det är så underbart att hitta någon ny underbar artist att lyssna på. Jag älskar det! Det finns så många otroligt duktiga människor här i världen!!! :D

Oh, jag känner mig på så gott humör och det är så skönt! Haha, har inte kännt mig så glad på sistone.Men det börjar verkligen gå uppåt hörni! :D



Nice black nails ofc!



Smile like you mean it? ....


VAD SKA NI SÖTNOSAR GÖRA PÅ LOVET??  ♥ Tellme tellme! :D

Kommentarer
Postat av: Simone

Hej:) Några roliga planer inför lovet nu eller?

2010-03-30 @ 21:04:02
URL: http://fattybom.se
Postat av: Jenny.

SV: Ja verkligen :)

2010-03-30 @ 21:18:48
URL: http://jennyhelen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback