Boy, you left me speechless, so speechless

Gå kväll fina människor! :) ♥ Hoppas ni har haft en toppendag! Nationella proven jag as bra idag! (nöjdis) haha. Efter skola så gick jag och två av de bästa människorna som finns, Dessi och Maggie till donken, det behövde pratas kände vi! =). Satt där med Dessi ända till ungefär halv sex och sen köpte vi lite godis.


Har ni sett att de har öppnat någon sort "Lyx" ICA på kungsgatan? Riktigt nice faktiskt, de slog typ in våran godis påse! Haha.
Imorgon är det torsdag och då har jag feminin vibe dansen men sen på kvällen så ska jag även till TOPSHOP på deras rabattkväll för de som prenumererar på "ELLE"! :D Det ska bli SÅ kul, för att jag är grymt shopping sugen, FULL AV INSPIRATION! ;)

 

Jag SKA köpa en bustier! :D

 

 

♥ "Peace" ♥

 


Kommentarer
Postat av: E M A

okej :D ite mkt

2010-03-24 @ 19:14:04
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback