Sjukt kul!!!!

CHA CHAAA! ;) ♥ Hahaha. Dansen var sjukt kul, jag gav verkligen allt! Jag och Vevve ägde verkligen, shake it! Efter vi hade dansat och svettas färdigt så stack vi hem till moi och tog en snabb dusch, fixade oss lite smått sexigt sådär och sen drog vi till TOPSHOP! :D Det var a-awesome! ;) Det hände mycket kul, snygga Vevve blev fotad till elle.se!!!! Och sen så träffade vi på världens charmigaste Jayson, Dj J!!!!!!!!!! ♥ Hälsade och snackade lite med honom, GRYM DJ och han spelade riktigt bra!!!


Sen så kom det en tjej fram till vevve och sa följande:
" Hej, jag har ett skolprojekt med en "fejk modell argentur" och målet är att få unga tjejer att få bli modeller och jobba på stora argenturer! :O Sen tittade hon på mig och sa; och du kan ju också vara med som support, och ni kanske kan ta foton tillsammans? :D OOOOOMMMGGG!!!!!!!! ELLLER HUR?! Sexy hexy. Kanske blir modell ändå?

Måste erkänna att jag inte hade så mycket pengar med mig, och jag köpte bara ett gäng riktigt snygga smycken! :D Men de är jättesnygga, ska visa er dem sen! =)





Haha, sköningar! ;) Ser ni hans lurar på mitt huvud eller, HAHA! Men visst är han snygg? =D




Kommentarer
Postat av: Neha

Är det han som ofta är med Kenza?

2010-03-26 @ 01:55:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

CHA CHA!!!! <3 Grym kväll sötis!!!!! Vi måst göra om dt!!! Säger bara en sak... JAYSON!!! ;D

2010-03-26 @ 20:20:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback