Har ni någonsin...

Känt att ni bara måste till USA???
Det har jag gjort många gånger! Sen jag åkte till New York för två år sen och sen jag blev kär i MTV när jag gick i femman så har jag alltid älskat USA!

Och det har börjat bubbla upp lite idéer i mig... jag MÅSTE nästan plugga där andra året på gymnasiet! Plugga media ♥ Antingen på Manhattan i New York eller någonstans i LA eller San Francisco! :D New York för att det är as ballt eller LA för att det är maaassor av kändisar där+det är varmt+ galet coolt! Spännande liksom...!

TÄNK HUR MYCKET;
Härlig inspiration man skulle få! Det är ju galet, och tänk att ha en blogg från typ LA eller NY! WOW.
Även maaassor med nya vänner! Måste börja på något coolt ställe av USA, lite rockigt kvarter kanske? HAHA
Och att bli solbränd! ( om man bor i LA) + Massor av nya kläder och skor....OCH massor av konserter!
Om jag pluggar media/TV/REPORTER och sådant i LA eller i NY så är jag redo för MTV babes! ;) ♥
"drömmer mig iväg" GAHH!!! :D







Haaah ♥


Kommentarer
Postat av: AB PW

jaa hon har ju flyttat tillbaka till skövde nu så undervisar runtomkring där som i skövde, lidköping och mariestad (:

2010-03-09 @ 19:55:23
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: E

men glöm inte vem du ska åka med! :(

2010-03-09 @ 21:41:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback