Ohh, yeah!

Jag mår mycket bättre nu! Febern har gått ner som fan... :) Är hur glad som helst! Och i övermorgon ska jag se Tokio Hotel....!!!! Crazzy man... ;) Ska visa er lite grejer som jag har fixat till Tokio Hotel köandet ( tips från Kenza och Mirre) Och jag tipsar också varmt om att ta med följande:

TANDBORSTE OCH TANDKRÄM - Även om ni bara ska köa från typ halv fem på morgonen (som jag) så är det hur smart som helst att fräscha upp sig med!

Torr shampo- Why not? Är ju jättesmart om man ska fixa håret i kön.

VÅT OCH INTIMSERVETTER- Det är jävligt smart!!! ^^

FAN VAD KUL DET SKA BLI!!!!!!!! iiiiiiih ♥



Brainjack ;)

Tokio Hotel - Reden Live.....




Låten handlar om när Tom (gitarristen) hade en groupie inne på sitt hotellrum! ;)....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har alltid velat testa torrshampo ! Du får säga om det är bra sen så kanske jag också köper det:) låter ju jätte smidigt!

2010-03-02 @ 22:18:51
URL: http://jonsies.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback