Svar på era frågor! :D

Emma:
Hur lång är du ? och är du nöjd med din längd eller vill du vara kortare eller längre? Varför isåfall :)

Svar: Jag är ungefär 1.65. Jag skulle faktiskt vilja vara längre! För att jag tycker det är snyggt att vara lång och så skulle jag kanske se smalare ut! ;)


Sofie:
fin blogg du har :) hur många läsare har du? hur många inlägg gör du per dag?

Svar: Tack så mycket! ♥ :) Jag har runt 130 läsare per dag, men det går upp och ner! Har inte haft bloggen så länge! :) Jag gör ungefär 3-7 inlägg per dag! :D

Gabriella: Vad gör du när du kommer hem efter skolan?

Svar: Vad jag gör efter skolan? Jag slänger mig ärligt talat över bloggen det första jag gör, hehe ^^ Men sen så pluggar jag, ÄTER ;) Och lyssnar på maaassor av musik, varje dag, tro mig! ;)

Kajsaa: Vad gör du på dagarna?

Svar: Det är väldigt blandat du! ;) Jag går i skolan, bloggar, fikar, skrattar mycket :) tittar gärna på MTV, går på bio, är med mina vänner, drömmer,  shoppaaar :D, lyssnar musik! :D

Hanna: hur gammal är du? 
vad är det bästa med att vara just dig?
hur ser din familj ut? 
kram !

Svar 1: Jag är femton är gammal! :) Måste ta och fixa en presentation i bloggen!

Svar 2: Den här var kul! Hm.. det bästa med att vara mig? Att jag har så sjukt lätt att roa mig själv och att jag älskar min egen humor! ;) Det är även härligt att ha så tjockt blont hår... ehm, och att jag har så underbara kompisar...även så är det skönt att jag har så mångra drömmar och att det finns så mycket som jag vill göra. Det är inte alla som har det ! :D

Svar 3: Jag har en mammsi,pappa och en 13-årig lillebror, de är allihop väldigt snygga! ;)


Tack så mycket för era frågor, många kramar! =)








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback